środa, 9 marca 2022

Zakładki do książek, kartki oraz charytatywny kiermasz w Świdnicy

 Dziś dużo rzeczy mam do pokazania, ponieważ wszystko to, co tu zobaczycie poleciało na kiermasz do Świdnicy, z którego dochód jest przeznaczony na wsparcie dla Ukrainy. Dlaczego do Świdnicy? Bo tam mieszka koleżanka mojej córki i poprosiła o wsparcie tej akcji. W tej sytuacji postanowiłam działać, a nie zadręczać się i bać się następnego dnia. Moja pasja daje mi spokój i wyciszenie, a to milion razy lepsze niż panika, którą ciężko było mi ogarnąć w pierwszych dniach wojny. Niestety strach nie mija, ale udało mi się go zrozumieć i oswoić. Teraz spokojniej i racjonalniej myślę i działam. Dzięki temu funkcjonuję i ja i moja rodzina. Spokojna matka, to spokojniejsze dzieci... czy jakoś tak :) Nawet w kilka dni ogarnęłyśmy całoroczną fizykę i Julia zdała pięknie egzamin na ED.  Kolejny przedmiot już zaliczony. W każdym razie w tym opanowaniu jest metoda. A teraz dość gadania - zobaczcie, co udało mi się na szybko stworzyć.



Na początek kilka zakładek do książek w formie tagów







Do zrobienia tych zakładek użyłam  pojedynczych, czasem pociętych, zalegających papierów, wycinanek z różnych bloczków, koralików i wstążeczek. Z radością zrobiłam porządek w kilku teczkach i pewnie za jakiś czas pojawią się nowe zakładki do książek.
 Takie tam drobne oczyszczenie terenu :)

Zrobiłam kolejne kartki, które również pofrunęły do Świdnicy, tym razem spokojne i stonowane






I na koniec reszta rzeczy zebranych na jednym zdjęciu, 
kilka pisanek dekupażowych i wstążkowych, kilka czekoladowników na różne okazje, 
kilka kartek, w tym również wielkanocne, baranki na patyczku,
 trochę biżutek mojej Julii i szkatułka z różą.


Zdjęcie zrobiłam na chwilę przed spakowaniem paczki, więc wybaczcie jakość. 
Innych zdjęć po prostu nie mam :)

Tymczasem dużo spokoju Wam życzę i słonecznego tygodnia!

Pozdrowienia

Jola

5 komentarzy:

kicikicitata pisze...

Świetne zakładki i śliczne jolu. Kartki piękne a paka na kiermasz - wyypaasioonaa! Pięknie tworzysz!
Serdecznie pozdrawiam:)

kicikicitata pisze...

Jolu! Moja klawiatura płata figle - stąd mała litera, przepraszam:)

Małgosia X pisze...

Joluś, piękne prace i na szczytny cel - jesteś wspaniała.
Gratuluję Julce zaliczenia fizyki (nie znosiłam tego przedmiotu w szkole:)
Uściski.

ewinka Nowa pisze...

Piękne prace wszystkie! Gratuluję zaliczenia przedmiotu, mnie z fizyką było jakoś nie po drodze ;-)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczne :)