wtorek, 29 marca 2022

Wielkanocne DL

 Dziękuję za wszystkie Wasze dobre słowa i komentarze pod poprzednimi postami. Takie rzeczy sprawiają, że chce się chcieć. Dziękuję!

A dziś wielkanocne DL -ki na bazie kraftowej,  jedna do koperty, druga do pudełka, z wiosennymi kropelkami deszczu...



Wianuszek na pierwszej kartce zrobiłam z wikliny, która ostatnio pojawiła się w Action. Tu użyłam różowej, ale oprócz tej kupiłam sobie jeszcze naturalną, z zamysłem wykorzystania właśnie w wiankach. Dołożyłam kwiatki z materiały, styropianowe jajka, listki z wykrojników i kilka kropelek :)




Do zrobienia drugiej kartki użyłam embossowanego tła, pisanek, kwiatków i listków z wykrojnika oraz tasiemki i kropelek






Tyle na dziś ode mnie, trzymajcie się ciepło :)

Pozdrawiam
Jola


5 komentarzy:

Wielkie Małe Pasje pisze...

Prześliczne i pomysłowe :).
Serdeczności posyłam!

Małgosia X pisze...

Ale śliczne! - tyle w nich wiosny i radości. Bardzo ładnie wygląda ten wiklinowy wianuszek.
Serdeczności.

Barbara H pisze...

Skoczne kartki.

Craftfanka pisze...

Śliczne , radosne karteczki:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczne wiosenne karteczki!