piątek, 25 marca 2022

Kartka - portfel na 18 urodziny Łukasza

 Dziś przychodzę do Was z wyjątkową dla mnie pracą, bo z kartką urodzinową dla mojego chrześniaka,  który w marcu skończył 18 lat. Chciałam, by ta kartka była naprawdę inna niż te, które do tej pory dostawał. Wpadłam na pomysł, żeby zrobić kartkę w formie portfela, poszperałam w necie i okazało się, że jest mnóstwo takich rozwiązań. Ostatecznie jednak zrobiłam kartkę wg swojego projektu. Wykorzystałam tutaj między innymi mój nowy nabytek, czyli wykrojnik kieszonkowy oraz również nowy wykrojnik do literek, które widzicie na froncie :)


Na froncie umieściłam kota w kapeluszu i okularach (Łukasz bardzo lubi koty, ma ich kilka w domu),  tagi, zegarek oraz kieszonkę, w której luźno włożone są okulary oraz browary :)


Portfel zapina się na magnes umieszczony pod ćwiekiem


a w środku znajdują się kieszonki z nowego wykrojnika oraz koperta imitująca kieszonkę na bilon, w której ostatecznie znalazły się banknoty NBP












okulary pociągnęłam lakierem 3d i  uzyskałam efekt szkła, czego do końca na zdjęciach nie widać :(




w kieszonkach umieściłam tagi z życzeniami






Ciekawa jestem, co myślicie o takiej formie kartki urodzinowej. 
Dajcie znać w komentarzach :).


A tymczasem dobrego i spokojnego weekendu Wam życzę.

Pozdrawiam

Jola

7 komentarzy:

Mój świat kolorów pisze...

fantastyczny pomysł i wykonanie! pozdrawiam cieplutko:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Świetna praca!

ewinka Nowa pisze...

Rewelacyjny portfel! Koci elegant fantastycznie zdobi kartkę! Pozdrawiam 🙂

kicikicitata pisze...

Wspaniała! Pomysł rewelacyjny. Pięknie wykonałaś kartkę Jolu.
Pozdrawiam:)

Małgosia X pisze...

Jolu, świetny i niebanalny pomysł na kartkę z miejscem na pieniężny prezent. Bardzo podoba mi się wykonanie, karteczka prezentuje się naprawdę pięknie.
Uściski.

Justyna K. pisze...

Jak wspaniale dopracowana! Wygląda fantastycznie :) jest bardzo oryginalna!

EwaJ pisze...

Wyszło oryginalnie, pomysłowo i nieco zabawnie. To fantastyczna kartka Jolu, bardzo mi się podoba. Cieplutko pozdrawiam:)