niedziela, 6 marca 2022

Album - Orange Art

To było niezłe wyzwanie! Zostałam poproszona o wykonanie albumu dla młodej dziewczyny od zakochanego młodzieńca. Album miał być pomarańczowy i miał być tematycznie związany ze sztuką.  Zaczęłam więc od znalezienia odpowiednich papierów. I tu okazało się, że Stamperia stworzyła papiery idealne do tego projektu. Zobaczcie, jak sobie poradziłam z tym wyjątkowym wyzwaniem, zapraszam :)


na płóciennej okładce prosta ramka z ręcznie robionymi przeze mnie kwiatami i pomarańczowa wstążka




w albumie od razu umieszczałam zdjęcia o wymiarach 10 x 15 i 15 x 15. Z wiadomych względów nie pokazuję ich tutaj, zakleiłam fotki karteczkami 


rozwiązania, które zobaczycie na zdjęciach to różnego rodzaju kieszenie, klapki i flapki, wodospady dynamiczne i ukryte, maty, tagi na zapiski i elementy pop - up.












maty zrobiłam pomarańczowe, ale żeby nie zdominowały papierów podkleiłam je jeszcze od góry białą bazą


nigdy nie pracowałam na papierach Stamperii, ale w tym albumie musiałam je wykorzystać. Z każdą kolejną kartą zachwycałam się nimi na nowo i na nowo... Są bajeczne!


























Album już jest u właścicielki i z tego, co słyszałam wywołał duże, pozytywne emocje. To dla mnie najlepsza nagroda za godziny spędzone przy biurku. 

Sama jestem bardzo zadowolona z efektu, z rozwiązań i z całokształtu albumu. 

Dziękuję, że mnie odwiedzacie i komentujecie moje posty.

To miejsce to dla mnie oddech od tej tragicznej rzeczywistości na Ukrainie, od strachu, bezsilności i ogromnego żalu... wiem, że mnie rozumiecie.


Pozdrawiam Was serdecznie 

spokojnych dni


Jola

4 komentarze:

Małgosia X pisze...

Joluś, cudownie sobie poradziłaś z wyzwaniem, pomarańczowy nie jest łatwym kolorem, a Ty wkomponowałaś go idealnie. No i te papiery Stamperii. Są niezwykłe - dla mnie to papiery bardziej do oglądania niż do tworzenia.
Ściskam mocno.

kicikicitata pisze...

Album jest niezwykły Jolu. Pięknie skomponowałaś karty.
Cudny. Ściskam mocno:)

ewinka Nowa pisze...

Piękny! Kolor pomarańczowy wspaniale ożywił karty!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Piękny, wspaniale ozdobiony!