poniedziałek, 21 marca 2022

Kartki Wielkanocne

 Pierwsze w tym roku kartki wielkanocne z Jezusem Zmartwychwstałym mam już przygotowane. Wszystkie są bardzo podobne, ale zadbałam o to, żeby nie były identyczne. Każda z nich będzie  oryginalna, choć moi domownicy twierdzą, że szybciej i łatwiej zrobić kartki typu "kopiuj-wklej" :)  Ale ja wolę się pobawić, tworzyć nowe, zmieniać i poprawiać, nawet jeśli to trwa dłużej. No i mam pewność, że każda kartka będzie wyjątkowa, nie będzie dwóch identycznych prac :)




Do zrobienia kartek wykorzystałam wydruk postaci Chrystusa  (grafika znaleziona w necie), papier bazowy biały i zielony, pojedyncze papiery z różnych kolekcji, kwiatki i listki papierowe oraz różnego rodzaju świecidełka. Muszę się przyznać, że choć od dawna posiadam kilka pudełek tych błyskotek, to dopiero niedawno odkryłam metodę, jak szybko i skutecznie je wklejać na pracach. Wcześniej szybko się zniechęcałam, bo to była istna udręka. Teraz to destylowana przyjemność i pewnie będzie to widoczne w kolejnych moich pracach.  Napisy zrobiłam sama :)












Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze pod poprzednimi postami, nie ukrywam, że są dla mnie ważne i  bardzo miłe. Cieszę się z każdych Waszych odwiedzin, więc zapraszam na kolejne spotkania.

Tyle na dziś ode mnie, trzymajcie się ciepło i do następnego napisania.

Pozdrawiam

Jola


9 komentarzy:

Małgosia X pisze...

Jolu, śliczne kartki, pełne delikatności. Każda z nich ma w sobie coś wyjątkowego. Bardzo lubię kartki wielkanocne z motywem Pana Jezusa.
Uściski.

aga-craft pisze...

Wspaniałe prace, cała istota świąt :)

Karolina90 pisze...

Są piękne i bardzo wymowne. Pozdrawiam

Klaudia Zuberska pisze...

Witam serdecznie ♡
Piękne kartki, zachwycające prace!
Pozdrawiam cieplutko ♡

Mój świat kolorów pisze...

piękne karteczki!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczne karteczki!

ewinka Nowa pisze...

Pięknie i delikatnie ozdobiona grafika :-)

kicikicitata pisze...

Bardzo mi się podobają. Ja podobnie jak Małgosia lubię kartki z motywami religijnymi. Grafika z Panem Jezusem jest piękna.
Uściski

Justyna K. pisze...

Bardzo ładne:) ja także uważam, że "kopiuj wklej" to trochę mało zabawy;) czasem powtórzę jakiś wzór, ale najczęściej dużo zmieniam:)