poniedziałek, 9 stycznia 2023

Komplet urodzinowy na 18 urodziny Zuzi

 Witajcie w Nowym 2023 Roku!

Długo mnie tu nie było, bo inne sprawy zaprzątały moją głowę i uwagę na koniec roku i trzeba im było poświęcić czas i uwagę. Teraz już jest odrobinę spokojniej, więc wracam do pisania postów i publikowania zdjęć rzeczy, które udało mi się poczynić jeszcze w poprzednim roku. Na początek  komplecik urodzinowy dla Zuzi. Składa się on z kartki w pudełku i skrzyneczki z przygotowanymi karteczkami, do których dołączone będą małe prezenty. Całość jest utrzymana w pastelowych kolorach, jasnych i różowych. Zapraszam do oglądania :)


Skrzyneczka to rodzaj niezbędnika przygotowanego przez Babcię dla Wnusi na jej dorosłą drogę


Kartkę zrobiłam dość płaską, ale poukładałam sporo warstw różnych papierów, by była bogata i skupiała uwagę na kontrastowych kolorach




Pudełko na kartkę zamyka się na wstążkę, na końcach której przymocowane są magnesy. Zapinają kartę od spodu pudełka








Kolekcje papierów od Mintay Papers mają bardzo bogate grafiki i nie trzeba za dużo ozdób, wręcz mam wrażenie, że bardzo łatwo przesadzić z dokładaniem elementów. Wydaje mi się, że udało mi się zachować równowagę w tej kompozycji, kartka bardzo mi się podoba, jest dziewczęca i delikatna. 
I właśnie o to chodziło.

Tyle na dziś ode mnie.
W Nowym Roku życzę Wam wszystkim dużo zdrowia i radości na co dzień, weny i twórczego zapału, niech Wam się powodzi i szczęści! Wszystkiego dobrego!

Pozdrawiam

Jola


7 komentarzy:

a-lenka pisze...

Pięknie komplecik. Kartka bardzo dziewczęca i na pewno spodobała sie jubilatce.
Mam pytanie - bardzo podoba mi się ten efekt osiągnięty wycięciem koła wykrojnikiem, ale nigdzie takiego nie spotkałam. Uchylisz rąbka tajemnicy co to za wykrojnik.
Pozdrawiam Alina

Małgosia X pisze...

Jolusiu, przepiękny, bardzo kobiecy komplet, ogromnie mi się podoba.
Wszystkiego dobrego w nowym roku.

decoris1.blogspot.com pisze...

Bardzo dziękuję Alinko! Wykrojnik najpewniej kupiłam dawno temu w Action, było 5 szt w komplecie, w różnych rozmiarach. Dostępne były wtedy koła i kwadraty z różnymi wykończeniami. Pozdrawiam:)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Małgosiu. Uściski:)

aga-craft pisze...

Bardzo urokliwa i klimatyczna karteczka :)

Justyna K. pisze...

Jaki wspaniały prezent:) idealnie wszystko połączyłaś że sobą:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wspaniały komplet urodzinowy!! Elegancki i delikatny!