sobota, 14 stycznia 2023

Kartka DL na powitanie Amelki

 Dziś kolejna kartka na powitanie Maluszka, tym razem dziewczęca i różowa, dla Amelki. Postawiłam na sprawdzoną kolekcję Hello Little Girl od Craft o'Clock, w której jestem zakochana od samego początku i której zrobiłam spory zapas. Pewnie jeszcze sporo prac poczynię z tej kolekcji :)



Na kartce umieściłam shaker z błyskotkami, bo bardzo lubię je w pracach dziecięcych. Banerki i niewielka kompozycja z kalkowymi listkami dodały uroku grafikom na papierach.  Kartkę standardowo umieściłam w pudełku z "szybką"


w środku umieściłam metryczkę z kolekcji i przygotowałam miejsce na wpisanie życzeń.


Tyle na dziś ode mnie. Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Do następnego napisania

Pozdrawiam

Jola



6 komentarzy:

Małgosia X pisze...

Jaka słodka! Nie mogę się napatrzeć.
Pozdrawiam, Joluś.

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Małgosiu. Uściski!

Justyna K. pisze...

Przeurocza!!:)

kicikicitata pisze...

Cudna! Serdeczności Jolu:)

a-lenka pisze...

Piękna, bardzo delikatne, taka prawdziwie dziewczęca i dziecięca kartka.
Pozdrawiam Alina

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Urocza!