środa, 8 lutego 2023

Kobieca kartka urodzinowa

 Dziś przychodzę z nową kartką urodzinową w rozmiarze DL z cudnej kolekcji Craft O'clock - Bratnie Dusze. Kolekcja jest bardzo kobieca i świetnie wpasowała mi się klimat kartki. Zapraszam do oglądania:)



Na kartce umieściłam panel z papierem lustrzanym, a w kompozycji użyłam ramki oraz elementy do wycinania z kolekcji i całe mnóstwo kwiatów. Wisienką na torcie są małe, matowe cekinki w kolorze bladego różu.







W tle szydełkowe kwiatuszki, które moja zdolna Córcia dzierga w dużych ilościach. Chyba po babci odziedziczyła zdolności szydełkowe, bo dla mnie to całkowicie czarna magia :)








Tyle na dziś ode mnie. Trzymajcie się ciepło i do następnego napisania.

Pozdrawiam

Jola



3 komentarze:

Małgosia X pisze...

Joluś, karteczka piękna i bardzo kobieca, podobają mi się te wszystkie warstwy tworzące spójną całość.
Wielkie brawa dla córci za kwiaty.
Ściskam.

Celestial pisze...

Cudowna, kobieca karteczka :) Jestem oczarowana :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowna!! Świetnie ją ukwieciłaś!