środa, 15 lutego 2023

Kartka urodzinowa dla kierowcy Tira

 Dziś kolejna kartka, tym razem w kwadracie 15 x 15 i w pudełeczku z szybką. Zrobiłam ją na urodziny pewnego dżentelmena, który za kilka dni kończy 60 lat i większość życia pracuje za kierownicą Tira, jeżdżąc po całej Europie.


Kartka otwiera się nietypowo, ale bardzo chciałam, żeby była wyjątkowa, dlatego tłem jest mapa , a ozdobami grafiki Tira, znak i różne liczniki - prędkości, mocy i poziomu paliwa.


w środku umieściłam życzenia i wycinanki również z kolekcji Mintaya











Do kompletu dorobiłam pudełko z szybką.
W takim eleganckim opakowaniu kartka  powędruje do Jubilata.


Tyle na dziś ode mnie.

Dobrego dnia i do następnego napisania.

Pozdrawiam
Jola



3 komentarze:

Małgosia X pisze...

Jolu, po prostu świetnie poradziłaś sobie z tematem, jestem pełna podziwu.
Uściski.

Barbara H pisze...

Rewelacyjna kartka. Fajne połączenie elementów

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Świetna karteczka!!