poniedziałek, 13 lutego 2023

Kartka urodzinowa dla mojej Mamy

 Dziś karteczka zrobiona na urodziny mojej Mamy, kolejna z kolekcji "Bratnie Dusze" o Craft o'clock oraz kolekcji, której nazwy nie pamiętam, ale wiem, że bloczek papierów kupiłam w Tedi. Ostatnio bardzo polubiłam te kolekcje i chętnie po nie sięgam, bo pięknie mi się zgrywają. Sporo czasu spędzam również nad wycinankami, tnę i tnę i końca nie widać, bo do tej kolekcji ("Bratnie Dusze") dokupiłam wszystkie dostępne arkusze. Dwie pełne kolekcje już zdążyłam pociąć, bo oprócz kartek zrobiłam również spory album, ale dzisiaj nie o tym, nie o tym....

Wracając do kartki - moja Mama pochłania wręcz książki, stąd na kartce takie pasjonujące dekoracje :)



Kartkę zrobiłam bardziej na płasko, bo chciałam, żeby weszła do koperty, nawet kamyczki nie przeszkadzają za bardzo :)






w środku umieściłam żartobliwe życzenia, 
a z drugiej strony kieszeń na bilety Narodowego Banku Polskiego


Tyle ode mnie na dziś. Mam nadzieję, że podoba się Wam taka kartka. 
Dajcie znać, czy i Wy mieszacie kolekcje i czy lubicie takie połączenia.


Pozdrawiam

Jola

3 komentarze:

Celestial pisze...

Przepiękna karteczka :) Wszystkiego najlepszego dla Mamy :)

Małgosia X pisze...

Jolu, bardzo podoba mi się ta kartka, fajnie wkomponowałaś tagi.
Często mieszam kolekcje, zwłaszcza jak zostają mi pojedyncze arkusze albo ścinki.
Uściski.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Piękna!!! Wspaniała kompozycja!