czwartek, 23 lutego 2023

Album urodzinowy dla Przyjaciółki

 W tym miesiącu moja Przyjaciółka obchodziła okrągłe urodziny i postanowiłam zrobić jej pamiątkowy album. Wykorzystałam przepiękną, kobiecą kolekcję "Bratnie Dusze" od Craft O'clock, bazę od Eco-scrapbooking i kilka ciekawych  rozwiązań. Zobaczcie, co udało mi się stworzyć :)


Chciałam stworzyć album bardzo intuicyjny pod względem umieszczania zdjęć. 
System klapek, zamknięć i ukrytych kart też miał dawać sporo frajdy.


na kolejnych stronach dodałam kilka napisów z różnych kolekcji Mintay,


ramki z folią i kompozycją kwiatową,


ozdoby - kobiety i kwiaty z arkuszy do wycinania 




oraz mnóstwo różnych zamknięć i zapięć, by urozmaicić cały projekt




na tagu umieściłam prześliczny cytat ze stempelka z Agaterii










I na koniec jeszcze film z instrukcją obsługi :)


Tyle na dziś ode mnie. 
Dajcie znać, czy i Wam podoba się różnorodność w takich projektach, czy raczej wolicie jednolite rozwiązania. Czekam na Wasze komentarze :)
Trzymajcie się ciepło i do następnego napisania.

Pozdrawiam
Jola













3 komentarze:

kicikicitata pisze...

Cudny! Lubię właśnie takie - z zakamarkami, interesującymi rozwiązaniami:)
Serdecznie pozdrawiam Jolu!

Małgosia X pisze...

Kolejny godny podziwu album, Jolu. Takie są najfajniejsze - pełne zakamarków, niespodzianek i ciekawych rozwiązań. Podoba mi się kolekcja papierów i jej nazwa bardzo pasuje do albumu dla przyjaciółki.
Buziaczki.

aga-craft pisze...

Robi wrażenie :) napracowałas się mróweczko :) przyjaciólka bedzie to doceniać przez długie lata :)