poniedziałek, 6 marca 2023

Szkatułka na 80 urodziny

 Dziś mam do pokazania coś większego, bo pudełko drewniane 20 x 20 x 9 cm, oklejone papierami z kolekcji Lemoncraft -  Blue Almonds. Jak już napisałam w temacie - to pudełko na 80 urodziny pewnej pani, która kocha kolor niebieski ponad wszystko.



Pudełko ozdobiłam papierami i elementami do wycinania z kolekcji, napisem i cyframi z wykrojników i złotego, lustrzanego papieru. Dodatkowo na kompozycji znalazły się moje papierowe kwiatki i kamyczki w pasującym kolorze.




w środku znajdą się drobne prezenty, do których przygotowałam karteczki z właściwymi napisami.


Do kompletu zrobiłam też kartkę, w której znalazły się życzenia dla Jubilatki








Myślę sobie, że taka skrzyneczka jest nie tylko ładnym opakowaniem prezentu, ale sama w sobie może być ozdobą mieszkania, miejscem, w którym w ładny sposób można przechowywać drobiazgi, albo pamiątki. Mam nadzieję, że obdarowana pani ucieszy się z tej skrzyneczki.
A co Wy o takim prezencie myślicie? Dajcie znać w komentarzach.

Trzymajcie się ciepło i do następnego razu.

Pozdrowienia

Jola


3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Piękna urodzinowa szkatułka.

Barbara H pisze...

Piękna urodzinowa szkatułka.

aga-craft pisze...

Śliczna jest :) ja bym sie ucieszyła :)