wtorek, 7 marca 2023

Czekoladownik na 18 urodziny Zuzi

 Dziś mam dla Was mały czekoladownik na osiemnaste urodziny Zuzi. Kolejny raz pracuję na kolekcji Craft O'clock - Bratnie Dusze. Nic nie poradzę na to moje zauroczenie... To świetny samograj na prace dla kobiet młodszych i starszych, dobrze się dogadujemy  - z tą kolekcją ma się rozumieć :)




oprócz papierów i elementów z kolekcji do zrobienia czekoladownika użyłam papieru lustrzanego w kolorze złotym, sizal, brokatowe zawijaski z pianki oraz kwiatki foamiranowe z mojego ogródka :)














Dziękuję za Wasze komentarze i odwiedziny.
Trzymajcie się ciepło i do następnego napisania.

Pozdrawiam

Jola

5 komentarzy:

Małgosia X pisze...

Dostać taki wspaniały czekoladownik to dopiero radość, już nawet słodka zawartość jest nieistotna.
Pozdrawiam serdecznie, Joluś.

Craftfanka pisze...

Ogromnie mi się podoba Twoja praca:)

Barbara H pisze...

Fajny czekoladownik.

Kasia Dudziak pisze...

Pięknie się prezentuje ten czekoladownik Jolu :) Superowo.

Uściski z Krakowa

Kasinyświat

aga-craft pisze...

Piękna praca, wspaniale ukwiecona :)