niedziela, 16 kwietnia 2023

Kartki Wielkanocne 2023

 W tym roku udało mi się zrobić kilka kartek świątecznych i nawet wysłać je w dobrym czasie przed Wielkanocą. Niestety na bloga wrzucam zdjęcia z opóźnieniem, bo ostatni czas jest bardzo wymagający i mocno wypełniony różnymi obowiązkami służbowymi i domowymi. Blog trochę na tym ucierpiał, ale i tu zawitały wiosenne porządki, lekkie odświeżenie koloru i szaty graficznej. Przyjdzie czas na generalne zmiany, ale jeszcze nie teraz. Dziś podsumowanie świąteczne, a w najbliższych dniach pokażę, czym zajmowałam się w mojej rękodzielniczej pracowni w ostatnim miesiącu. Zapraszam :)



Zacznę od kartek, które wykonałam dla firm, z którymi współpracujemy.

Postawiłam tu na prostotę, ale ze złotym błyskiem. Oprócz scprapowych jaj, na kartce znalazły się kwiatki z mojego ogródka, embossowane listki kalkowe oraz wyembossowany napis z życzeniami. Takie kartki powstały w dwóch kolorach, w ilościach hurtowych :)












Powielanie wzoru w kartkach skróciło pracę  i czas wykonania do minimum. Na tym bardzo mi zależało, bo czas jest ostatnio bardzo dla mnie cenny. Kartki przy tym są eleganckie i bardzo ładnie się prezentują, więc cieszę się, że udało mi się je stworzyć. A co Wy myślicie o takich biznesowych kartkach do koperty? Dajcie znać w komentarzach.


Pozdrawiam wiosennie 

Jola

2 komentarze:

Małgosia X pisze...

Bardzo mi się podobają te kartki, Jolu, wile w nich piękna i elegancji. Takie dowody pamięci zawsze cieszą.
Uściski.

aga-craft pisze...

Fantastyczne i jak pieknie błyszczą :)