poniedziałek, 24 kwietnia 2023

Album Ślubny dla wielbicieli górskich szlaków

 Dziś kolejny projekt albumowy, tym razem duży, rozbudowany, na sporą ilość zdjęć, bo wypełniając wszystkie przeznaczone na fotki miejsca, z matami włącznie, pomieści ponad 100 zdjęć w formacie 13x18, 10x15, bo do takich zdjęć jest przeznaczone, ale również można wkleić te w formacie 9x13. Album jest typowym ślubniaczkiem z pięknej kolekcji Paper Haeven - Złota Dama, do której dodałam kilka górskich arkuszy z kolekcji Craft O'clock - Szlak Ciszy. Cały album jest ozdobiony złotym papierem lustrzanym i złotymi wstążkami oraz napisami od Mintay Papers.











w tym projekcie użyłam nowego dziurkacza brzegowego od Vaessen Creative  i myślę, że świetnie się tutaj sprawdził












W przestrzennej kopercie na okładce umieściłam rozbudowaną książeczkę na zdjęcia z podróży poślubnej. 






Od góry w każdej karcie umieściłam maty na duże zdjęcia 13 x 18












Dopełnieniem albumu jest torebka prezentowa oraz kartka z życzeniami w kalkowej kopercie











Mam nadzieję, że dobrnęliście do końca przez te wszystkie fotki. Teraz jeszcze zapraszam Was na film, na którym dokładnie pokazuję rozwiązania i miejsca, w których można umieścić  zdjęcia. 
Miłego oglądania!


Tyle na dziś ode mnie.
Dziękuję, że odwiedzacie mojego bloga i zostawiacie komentarze pod postami.
Spokojnego tygodnia i do następnego napisania.

Pozdrawiam

Jola



8 komentarzy:

Małgosia X pisze...

Jolu, powiem tak - Twoje albumy są niesamowite, moje mogą się przy nich schować. Tak idealnie dobierasz wszystkie elementy,jest tu perfekcja, a jednocześnie tyle piękna. Uwielbiam je oglądać i ciszę się, że dołączasz filmiki.
Posyłam ciepłe uściski.

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Małgosiu. Jesteś dla mnie ogromną inspiracją i nieograniczonym pokładem ciepłych myśli i dobrej energii. Uściski :)

aga-craft pisze...

Nie wiem co napisac, mowę mi odebrało. Zachwycam się, szczegóły sa tak cudownie dopracowane, co do koroneczki. Uczta dla oka, zachwycam się, zachwycam się :)

aga-craft pisze...

Jeśli to nie tajemnica, napisz proszę co to za czcionka, bardzo mi sie podoba :)

Rajani Rehana pisze...

Beautiful blog

"Szalka" - Agnieszka pisze...

PIĘKNY!!!!

The Primitive Moon pisze...

To wyjątkowy prezent, patrzę i podziwiam. Młodzi będą zachwyceni.😊

Justyna K. pisze...

Hej! Dawno nic nowego nie dodawałaś :) wszystko ok? :) Jak tam u Ciebie?