wtorek, 18 kwietnia 2023

Album Komunijny dla Vanessy

 Dziś przychodzę do Was z kolejnym albumem, który poczyniłam na I Komunię Świętą dla Vanessy w prezencie od dziadków. Słowa, które mi przychodzą do głowy, gdy patrzę na ten album to delikatność i zwiewność. Urocze papiery, subtelne dodatki i odrobina złota to klasyk przy takiej uroczystości. Myślę, że udało mi się osiągnąć harmonię między elegancją, a prostotą, między pełnią zdobień, a skromnością, której wymaga ta okazja. Zobaczcie sami, czy taka pamiątka I Komunii Świętej przypadła Wam do gustu. 



Album składa się z 5 rozbudowanych kart, zagospodarowanych okładek  i pomieści ponad 70 zdjęć 13 x 18, 10 x 15 i 9 x 13


na okładce umieściłam delikatną kompozycję z opłatka IHS i białych winogronowych liści, 


a na grzbiecie umieściłam serce z personalizacją


Tę delikatność udało mi się uzyskać dzięki uroczym grafikom papierów od LemonCraft - Linen Story. Przyznam, że na początku nie byłam przekonana do tej kolekcji, ale z każdą kolejną godziną pracy nad albumem fascynacja tymi papierami była coraz większa, aż do momentu, w którym naprawdę zachwytom nie ma końca.


Do ozdobienia albumu użyłam kilku wykrojników z moich zasobów, napisów z różnych kolekcji, mojego ulubionego dziurkacza oraz kilku kompozycji z bloczka elementów do wycinania z Linen Story


















W albumie nie mogło zabraknąć moich ulubionych rozwiązań oraz ramek z folią




album otrzymał również  dopasowaną torebkę, w której można go swobodnie transportować i wręczyć młodej damie




I na koniec jeszcze film, który pokaże dokładnie szczegóły i wszystkie zakamarki w albumie.
Miłego oglądania!


Biel, złoto i przygaszony róż to idealny zestaw na Komunię dla dziewczynki. 
Oczywisty, ale również ponadczasowy i elegancki. 
Kolekcja pięknie mi się tu sprawdziła i teraz wiem, że będę do niej wracać przy takich okazjach.
Jest cudna i delikatna.
A Wam jak się podoba taka pamiątka?
Dajcie znać w komentarzach.

Pozdrowienia 
Jola

5 komentarzy:

Małgosia X pisze...

Jolu, jak tu się nie zachwycić takim cudownym, idealnie dopracowanym albumem? Pamiątka jedyna w swoim rodzaju. A ta kolekcja jest naprawdę piękna.
Uściski.

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Małgosiu, Ty zawsze masz dla mnie dobre słowo:)

aga-craft pisze...

Och szkoda, że już jestem po I Komunii :) bardzo by ,mnie ucieszyła taka cudna pamiatka :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wspaniała pamiątka!!

The Primitive Moon pisze...

Śliczny jest, sama bym taki chciała 😭😊