czwartek, 12 stycznia 2023

Urodzinowy eksploding box dla Szwagra

 Dziś kolejna z zeszłorocznych prac, którą chcę Wam tutaj pokazać. Tym razem to eksploding box urodzinowy dla mojego Szwagra. Dawno nie było u mnie tego rodzaju projektów, ale chętnie do nich wrócę, bo przypomniałam sobie, że bardzo lubię je tworzyć :)


Z zewnątrz pudełko jest dość skromne, bo poza papierem lustrzanym i pięknymi męskimi papierami nie ma żadnych ozdób, za to środek...


...jest pełen niespodzianek :)


Wykorzystałam papiery różnych firm, różne dodatki do wycinania z kilku kolekcji, napisy też z różnych kolekcji. Sama zrobiłam pudełko, trochę większe niż standardowe,  wykorzystując explosion box maker z Action, sama również zrobiłam kwiaty w kolorze miodowym.










Dzięki za odwiedziny. Do następnego napisania.

Pozdrawiam

Jola


4 komentarze:

aga-craft pisze...

Wow, genialny jest i taki dopracowany :) brawo :)

Małgosia X pisze...

Jolu, boxik jest super. Tyle w nim treści, że można oglądać i oglądać Fajnie uchwyciłaś męski klimat.
Uściski.

Justyna K. pisze...

Jaki fajny boxik!!:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Świetny box!! Wspaniale go ozdobiłaś!