czwartek, 31 października 2013

Sen o pirackich jaskiniach... i małych Sówkach ;)

W ostatnim czasie poczyniłam dwa małe pudełeczka na zamówienie. Dla Piotrusia i Jagódki.
Szkatułka dla Jagódki miała być w czerwieni i z sówkami, więc jest z sówkami i w czerwieni :)












Nie chciałam przesadzać z czerwienią, więc środek i wieczko szkatułki dla równowagi pomalowałam na kolor kremowy. Mała sówka również zagościła w środku pudełeczka... będzie pilnowała schowanych w środku spineczek małej Księżniczki. Delikatne cieniowania, krateczka i kropeczki nadały trójwymiarowości, a wstążeczka z kokardką uzupełniły całość.

Drugie pudełeczko powstało dla Piotrusia. Jego ulubionym kolorem jest pomarańczowy i żółty, więc szkatułka nie mogła być w innych kolorach. Na pudełku miał pojawić się motyw piracki. Długo nie mogłam się zdecydować co tam umieścić, ale ostatecznie postawiłam na ciekawe tło i czarne wydruki laserowe. Przeniosłam kontury żaglowca z wydruku laserowego, wypełnilam je farbami akrylowymi, domalowałam tło. Środek pudełka skrywa jeszcze jeden statek - prawdziwie piracki oraz starą mapę z miejscem ukrycia skarbu.








Na koniec muzycznie, oczywiście trochę tematycznie i znowu po mojemu.
(Jeszcze jestem pod wpływem koncertu sprzed kilku dni:)  )



Miłego słuchania. Spokojnego weekendu i do następnego wpisu.

Brak komentarzy: