poniedziałek, 1 grudnia 2014

Choinki i takie tam:)

Kolejna porcja kiermaszowych ozdób się tworzy, a tymczasem pokażę już to, co jest gotowe i co udało mi się sfotografować. Są dwie nowe choinki piórkowe... biała ze srebrnymi dodatkami i bordowa z dodatkami złotymi:












Świątecznie prezentują się również gwiazdy betlejemskie w złotej odsłonie:




Zrobiłam też kilka serduszek z szablonami z jednej strony i motywem z papieru ryżowego z drugiej strony, wszystko pokryłam perłową farbą i dodałam "esy-floresy" ze srebrnego i czerwonego brokatowego kleju. A niech się błyszczy na choince! :)
















Niestety, jak się błyszczy to ciężko mi zrobić ładne zdjęcia, jeszcze przy takiej pogodzie :( Zapewniam Was, że w rzeczywistości te serduszka są o wiele ładniejsze i bardziej błyszczące.

I jeszcze jedno małe pudełeczko na karty na specjalne zamówienie dla czteroletniej Niny:












I na dzisiaj tyle moich prac. 
Z pozostałymi muszę jeszcze kilka dni poczekać, aż dotrą do swoich nowych właścicieli.

A tymczasem kilka nutek na ocieplenie klimatu:


Będzie mi miło, jeśli zostawisz ślad swojej obecności w postaci komentarza.
Dziękuję za odwiedziny. Do następnego razu.

Brak komentarzy: