sobota, 20 grudnia 2014

Świątecznie...

Świątecznie... do Wigilii tylko 4 dni, a w moim ogrodzie trawa nadal zielona, a w trawie kwitną stokrotki... Uwielbiam taką zimę!  Co prawda trudno trochę o świąteczny klimat bez śniegu, ale robimy, co możemy, żeby się jakoś dopasować :)
Dopasowaliśmy na początek choinkę... malutką, bo 70 cm, całą z szyszek, z czerwonymi szkiełkami:



W tym roku nie ścinaliśmy zielonego drzewka, bo szkoda... pośrednio moja Córcia "ścina" kilka drzewek, przerabiając papier na piękne rysunki i albumy. Więc na Boże Narodzenie oszczędziliśmy jedno jodłowe istnienie. :)
A jeśli chodzi o prace mojej Juliny, to muszę się pochwalić. Została laureatką konkursu wojewódzkiego na kartkę świąteczną. Tak wygląda jej "choinkowa" praca:



Nastrój świąteczny trochę się objawia w mojej malutkiej pracowni... zrobiłam na zamówienie bombki wstążkowo - materiałowe:








 Bombka wykonana na formie styropianowej, owiniętej wstążką satynową,
ozdobiona złotą gwiazdą betlejemską, koralikami, tasiemką i złotą kokardą.




 Druga bombka wykonana również na bazie styropianowej, w tonacji chabrowo-złotej:






 Dzisiaj, z potrzeby chwili, powstały dwa małe, 20 cm bałwanki... z białych skarpetek, waty, kawałeczka filcu, koralików i wstążeczek:






I na koniec coś słodkiego... w tym roku cała Rodzinka wkręciła się w lukrowanie pierniczków. Bawiliśmy się doskonale przez cały wieczór, bo pierniczków była ogromna ilość. Na zdjęciach tylko część z nich:


 Gwiazdki, serduszka i choinki z landrynkowymi witrażami:




 Pierniczki lukrowane przez moja Julinkę:


Choinkowe szaleństwo:


I słodki deserek lodowy:



A na zakończenie, życząc Wszystkim Odwiedzającym mój blog, Spokojnych i Radosnych Świąt Bożego Narodzenia zapraszam na muzyczny akcencik w świątecznym klimacie:


Dziękuję za odwiedziny. Do następnego razu.

Brak komentarzy: