środa, 25 kwietnia 2018

Słoneczna szkatułka dla dziewczynki

Znowu poczyniłam szkatułki dla dziewczynek, nie wiedzieć czemu... nie miałam zamówienia, ale gdy tylko siadłam w pracowni, serwetka wpadła w ręce i nie chciała się odczepić. Asertywność moja była zerowa w tym przypadku :) Chyba na szczęście...


Dół pomalowałam śliczną żółtą farbą, pokropkowałam i dodałam niebieskie przeszycia:)


górę pomalowałam na biało, przykleiłam serwetkę, domalowałam brakujące fragmenty wody i przeszycia na kantach




środek delikatnie ozdobiłam kwiatuszkami i wylakierowałam



Serwetka jest tak cudna, że nie trzeba przy niej za mocno pracować... 
w tym wypadku mniej znaczy lepiej :)




Na dzisiaj to tyle ode mnie
Dzięki za odwiedziny i do następnego razu.





1 komentarz:

Mięta pisze...

Śiczna szkatułka:)