czwartek, 25 października 2018

Herbaciarka i słoik na kawę

Herbaciarkę i słoik na kawę zrobiłam wg szczegółowych wytycznych pani Iwony. Kolory, farba,  bejca, pasta strukturalna, dodatki i nóżki metalowe - wszystko było wg zamówienia. Nie jest to mój klimat, ale pracowało mi się całkiem nieźle i szybko nad tym kompletem. Zobaczcie sami, co udało mi się zdziałać


Herbaciarka w szczegółach wygląda tak:


Na białe tło wieczka nakleiłam serwetkę, wylakierowałam i wyszlifowałam, potem nałożyłam lekką pastę i zrobiłam esy-floresy. Po wyschnięciu pasty podkreśliłam nierówności kolorem złotym i miedzianym, a brzegi podcieniowałam brązem.


Dół herbaciarki pomalowałam bejcą i wylakierowałam matowym lakierem




 Środek również pomalowałam i dodałam róże, tym razem bez cieniowania


Na koniec zamocowałam nóżki i dodałam białe perełki na wieczku




Ozdabianie słoika na kawę zaczęłam od nałożenia primera do szkła, 
pomalowania tła na biało, a reszta pracy wyglądała podobnie jak przy herbaciarce








Tyle na dzisiaj ode mnie. 
Do następnego posta. Dzięki za dzisiejsze odwiedziny.

Pozdrawiam
Jola





Brak komentarzy: