niedziela, 14 października 2018

Skrzynka na chrzest Poli

Kiedyś już robiłam kuferek na powitanie maleńkiej Oliwii, teraz przyszedł czas na powitanie Poli. 
Skrzynkę na wszelkie drobiazgi związane z Maleństwem poczyniłam na zamówienie mojego brata - chrzestnego Poli. W środku znalazły się ważne informacje, a na wieczku znana i lubiana przez rękodzielniczki dziewczynka z kwiatami, motylami i napis: "Skarby Poli".



Skrzynka jest duża, bo ma  wymiary ok.  40 cm x 30 cm x 15 cm.


 Pomalowałam ją białą farbą, a potem przetarłam na różowo


Przykleiłam serwetkę z dziewczynką, dodałam z innej serwetki motyle, 
przetransferowałam napis i wszystko wstępnie wylakierowałam


W środku pojawiły się informacje o wadze, wzroście, a także dokładny czas narodzin Poli,
oczywiście w towarzystwie motyli


Na dnie skrzynki znalazł się napis:
 "Na pamiątkę Chrztu Świętego - Ojciec Chrzestny z Rodziną"


Na wieczku dodatkowo pobawiłam się w nakrapiania i bąbelki,
 a potem wszystko dokładnie i wielokrotnie wylakierowałam




Na koniec dodałam wstążkę w groszki, kokardę i kluczyk miedziany 


Skrzynka już została wręczona, a ja spokojnie mogę ją tu pokazać. 
Ciekawa jestem, co myślicie o takim prezencie na chrzest. Dajcie znać.


Dzięki za dzisiejsze odwiedziny.
Do następnego razu.

Pozdrowienia 
Jola



Brak komentarzy: