poniedziałek, 29 października 2018

Czekoladowniki urodzinowe i imieninowe

Przeplatam trochę różne moje poczynania rękodzielnicze, dużo się ostatnio dzieje, więc i różne techniki się pojawiają. Tym razem znowu pokażę czekoladowniki... urodzinowe i imieninowe, dla kobiety i dla mężczyzny. Zapraszam :)


Zacznę od największego, różowego czekoladownika imieninowego dla mojej cioci






Czekoladownik dla prawdziwego Faceta poczyniłam w brązach,
nie mogło zabraknąć oczywiście piwa i futbolu






Ostatni czekoladownik, bardzo kobiecy, delikatny i pastelowy zmienił swoje przeznaczenie w ostatniej chwili i z imieninowego stał się urodzinowym czekoladownikiem, ale niestety już nie pstryknęłam zdjęcia. Wrzucam więc fotki przed metamorfozą :)






I na koniec jeszcze cała trójca w komplecie:


Na dzisiaj to wszystko ode mnie. 
Dzięki za odwiedziny i do następnego napisania.

Pozdrawiam

Jola


Brak komentarzy: