piątek, 9 listopada 2018

Stroiki na Wszystkich Świętych

W tym roku znowu przygotowywałam stroiki i kompozycje kwiatowe dla naszych bliskich, których już nie ma wśród nas. W tym roku po raz pierwszy zrobiłam stroik również dla mojego Taty...aż trudno uwierzyć, że nie ma go tutaj...to już prawie rok...



Zrobiłam kilka naturalnych stroików z mchu, szyszek, bluszczy i kory brzozy, niestety nie wszystkie kompozycje sfotografowałam, ale pokażę te, które mam








Kilka kompozycji zrobiłam na iglakach, ale z dodatkiem sztucznych kwiatów







Część kompozycji w ratanowych kulach albo plastikowych misach






W sumie zrobiłam 11 stroików, tylko część tutaj mogę pokazać,
 bo reszty nie sfotografowałam... 

Dzięki za dzisiejsze odwiedziny.

Zapraszam na bloga za kilka dni, zaczynam weselszy sezon bożonarodzeniowy.
Już się dzieje w moim kąciku:)

Do następnego posta

Pozdrawiam

Jola


Brak komentarzy: