piątek, 16 listopada 2018

Anioł na blejtramie

Zrobienie tego anioła było dla mnie wyzwaniem, ale odkąd zobaczyłam pracę pani Kasi na inspirello.pl, wiedziałam, że nie będę mogła spać spokojnie, jeśli nie spróbuję wykonać czegoś w tym stylu. Spróbowałam i sami oceńcie, czy warto było. Ja dziękuję pani Kasi za inspirację i motywację do kolejnych wyzwań. Jeszcze nie raz skorzystam z jej pomysłów, bo są świetne i pokazane w sposób bardzo przystępny, z tutkami krok po kroku.
A teraz zapraszam do oglądania mojej pracy.



Aniołka ze sklejki malowałam przed sklejeniem, każdy element osobno został pomalowany, pocieniowany, ozdobiony, polakierowany i wysuszony


Twarz i włosy anioła, to było dla mnie największe wyzwanie,
aureola i skrzydła po pomalowaniu i wycieniowaniu zostały ozdobione brokatem


Blejtram po pomalowaniu ozdobiłam papierem ryżowym, nałożyłam nieregularnie lekką szpachlę fluggera, uwypukliłam nierówności farbami i zostawiłam do wyschnięcia.


Wszystkie "zakamarki" wycieniowałam, a środek pochlapałam czarną i brązową farbą


Kółeczko ze sklejki okleiłam papierem ryżowym z motywem ptaszynowym, pocieniowałam i wylakierowałam na matowo, jedynie ptaszek został potraktowany błyszczącym lakierem 3D


Na koniec dodałam jeszcze pod aniołkiem ceglany murek z pasty


Posklejałam wszystkie elementy, dodałam różowe sklejkowe zawijasy i cieszę się z efektu.
Zrobione, więc można spać spokojnie... 
Niedługo wrócę do takiego sposobu na anioły, już za chwilę kiermasz szkolny, trzeba będzie się przygotować :)


Dzięki za dzisiejsze Wasze odwiedziny. 
Zapraszam do czytania innych postów.


Do następnego razu

Pozdrawiam
Jola



1 komentarz:

Basia Koy pisze...

Piękny anioł. Jak zwykle u Ciebie, wykonany z dbałością o najdrobniejszy szczegół. Pozdrawiam Jolu :)