piątek, 23 listopada 2018

Kuferki dla rocznych Bliźniaków

Tym razem poproszono mnie o wykonanie dwóch kuferków dla rodzeństwa, na pierwszą rocznicę urodzin w bajkowym klimacie z życzeniami w środku. Proszę  bardzo, oto one:



Kuferek, który zrobiłam trochę wcześniej wpasował się idealnie w zamówienie i po spersonalizowaniu stał się delikatnym i dziewczęcym kuferkiem dla Natalii:






Skrzyneczka dla Kacperka jest bardziej męska...wiadomo... zamek, rycerz i smok :)


Wybrana serwetka z zamkiem miała zielone, niepasujące zupełnie do koncepcji tło, więc wycięłam motyw, podmalowałam szczegóły, domalowałam obłoczek, bo się luz nad napisem zrobił,
następnie wycieniowałam kontury i wylakierowałam na wysoki połysk 




W środku w obu skrzyneczkach pojawiły się życzenia i małe motywy serwetkowe


Obie skrzyneczki mają też namalowane przeszycia i kropkowania...
Jak komplet to komplet :)


Miałam ogromną przyjemność z ozdabiania tych kuferków.
Dzięki Asiu za to i za wszystkie inne zamówienia :)

A tymczasem do następnego spotkania.

Pozdrawiam
Jola



Brak komentarzy: