niedziela, 11 listopada 2018

Bombki ze sklejki - początek sezonu bożonarodzeniowego

Kiedyś wkurzałam się, gdy sezon świąteczny zaczynał się zaraz po Wszystkich Świętych. Z półek w sklepach znikały znicze i od razu pojawiały się bombki, stroiki, choinki... takie czasy.
Teraz i u mnie pojawiają się historie bożonarodzeniowe zaraz po poście o stroikach na cmentarz. Cóż, liczę na to, że może kogoś zainspiruję do stworzenia ozdób, prezentów i innych drobiazgów własnoręcznie. Święta nabierają wtedy zupełnie innego smaku. Tyle, że na to potrzeba trochę czasu.  Teraz jest go jeszcze sporo... Tak więc zaczynamy tegoroczny sezon.



Pierwsze bombki ze sklejki w tym roku musiały, po prostu musiały być niebieskie i z ptaszynami.


Tło zrobiłam przy pomocy naturalnej gąbki (takiej z dziurami) i uzyskałam efekt zimowej aury, na to nakleiłam serwetki i wycieniowałam tam, gdzie było to moim zdaniem konieczne


Wylakierowałam na wysoki połysk, przykleiłam niebieski rzemyk, dodałam koraliki...


Na koniec wyeksponowałam ptaszyny za pomocą lakieru 3D


Pierwszy mały komplet bombek ze sklejki zrobiony.
 Jeszcze nie wiem, czy zostanie u mnie, czy będzie uzupełnieniem prezentu świątecznego, czy może będzie przeznaczony na coroczny kiermasz szkolny. Zobaczymy...

Może na tyle Ci się spodobał, że zrobisz taki sam... Spróbujesz?
Zachęcam i w razie pytań służę pomocą.

Pozdrawiam

Jola

1 komentarz:

Cela D pisze...

Bardzo mi się podobają Twoje bombki i to, że wykorzystałaś sklejkę. Czas przed świętami przyśpiesza, więc pracę mozna zacząć wcześniej.
Pozdrawiam cieplutko.:))