niedziela, 8 grudnia 2019

Czekoladownik na chrzest

Znów poczyniłam czekoladownik na zamówienie, tym razem z okazji Chrztu Świętego. Maleństwo na pewno nie skorzysta ze słodkości, ale rodzice i owszem. Tym bardziej, że energii przy takim Maluszku potrzeba mnóstwo. Na zdrowie drodzy rodzice :)


Udało mi się dobrać piękne papiery do tego projektu, w błękitnych kolorach. Dołożyłam chmury i statek - wiadomo, chrzest to woda, a życie to podróż. Stasiowi życzymy samych słonecznych dni i żeglowania po spokojnych wodach życia.


w środku jest miejsce na czekoladę i życzenia dla Maleństwa


Bardzo lubię takie czekoboxy tworzyć na indywidualne zamówienie. Jakoś łatwiej dobiera mi się dodatki i szybciej i przyjemniej idzie praca.


Na dzisiaj to wszystko ode mnie. Do następnego razu.

Pozdrawiam

Jola



Brak komentarzy: