niedziela, 29 grudnia 2019

Kartki świąteczne dla Stowarzyszenia

Na tydzień przed świętami zostałam poproszona o wykonanie 29 kartek w formacie A5 dla Stowarzyszenia non profit działającego na terenie mojego miasta. Mając mnóstwo swoich zajęć przed świętami i kończąc jeszcze ostatnie zamówienia na kartki, czekoladowniki i szkatułki oczywiście się zgodziłam :). Ustaliłyśmy szczegóły i zabrałam się do pracy. Na szczęście kartki miały mieć prostą formę, więc czas wykonania jednej kartki był stosunkowo krótki, ale ilość zrobiła swoje. Zamówienie było na już, więc jeden dłuuuuugi wieczór i część poranka wystarczyła na skompletowanie zamówienia. Zapraszam do oglądania i ostrzegam, będzie dużo zdjęć :)


I jeszcze trochę zdjęć osobno :)





 Do wykonania kartek potrzebowałam kremowego papieru o gramaturze 160 w formacie A4, papierów z motywami świątecznymi z różnych kolekcji, papieru wizytówkowego w różnych kolorach, napisów, które sama wykonałam i wydrukowałam oraz różnego rodzaju dodatków - wykrojników, tasiemek, wstążek, sznurków, drewnianych ozdób, gotowych scrapków, guzików i wszystkiego, co miałam pod ręką :)






































 Postawiłam na prostotę i różnorodność i mam nadzieję, że spełniłam oczekiwania 


Dziękuję, że wytrzymaliście do końca. 

Zapraszam do komentowania moich poczynań.

Do następnego razu.

Pozdrawiam

Jola

Brak komentarzy: