czwartek, 5 grudnia 2019

Świąteczne kartki - część pierwsza

W tym roku kartki świąteczne udało mi się zrobić nieco wcześniej, przynajmniej kilka sztuk, które z chęcią Wam tutaj pokażę. Różnią się trochę od tych standardowych dostępnych na rynku, różnią się również od tych, do których przyzwyczaiłam Was w poprzednich świątecznych sezonach. Niemniej jednak lubię te kartki. Zobaczcie, co w tym roku wymodziłam. Zapraszam :)




Kartkę z Mikołajem poczyniłam z bordowego papieru z konikami na biegunach, Mikołaj jest czarno-biały, więc świetnie wpasował się w kompozycję, dodałam brokatową, bordową wstążkę, kilka śnieżynek, świecidełek i prosty napis






Kolejna kartka jest utrzymana w biało - złotej tonacji, z choinkami, gwiazdkami i świecidełkami.
 To zestawienie to chyba najbardziej świąteczne kolory :)







Oprócz tych dwóch zrobiłam jeszcze kilka z użyciem wykrojników, embossingu i szablonów:














Niedługo pojawię się z nowymi pracami, a dzisiaj dziękuję za odwiedziny.

Pozdrawiam

Jola

Brak komentarzy: