sobota, 14 grudnia 2019

Pamiątkowe szkatułki dla Bliźniaków na chrzest

Od dłuższego czasu robię już szkatułki powitalne dla Maluszków, ale w ostatnim czasie jest ich całe mnóstwo.Wyjątkowo dużo dzieci się rodzi, albo może sporo osób stawia na ręcznie wykonaną, personalizowaną pamiątkę dla noworodka. Nie ma znaczenia jaki jest powód, ważne jest to, że lubię  te szkatułki i wykonuję je z ogromną przyjemnością. Tym razem w wersji podwojonej, bo na świat przyszło dwóch uroczych chłopców - Kuba i Radek. Dla nich poczyniłam podobne, ale różniące się szczegółami pudełka. Na pewno będzie można schować w nich sporo pamiątek i ważnych drobiazgów. Zapraszam :)




Dla Kuby zrobiłam niebieską skrzynkę z misiem z plecakiem


w środku umieściłam wszystkie ważne dane Chłopca




Dla Radka zrobiłam zieloną skrzynkę z misiem i latawcem




Obie skrzynki ozdobiłam małymi szarymi gwiazdkami i wylakierowałam na połysk


Kolejne skrzynki dla Maluszków już są zrobione i czekają na swoją kolej na wrzucenie na bloga.
Najpierw jednak muszą zostać wręczone swoim małym właścicielom.
Nie można psuć niespodzianek :)

Na dzisiaj to wszystko ode mnie, dzięki za odwiedziny i do następnego razu.

Pozdrawiam

Jola



Brak komentarzy: