wtorek, 25 sierpnia 2015

Idzie jesień

W niedzielę wybrałam się z Rodzinką na wycieczkę rowerową do parku na wyspie. Jest tam mnóstwo ścieżek rowerowych, spacerowych i morze zieleni. Takie zielone płuca mojego miasta. Przywiozłam z wycieczki trochę zdjęć i zamierzam się nimi z Wami podzielić.






















W powietrzu czuje się już jesień... 

Ruda jarzębina zamieszkała w moim dzbanuszku:




A na drzewach dojrzewają jabłka:


Czas szykować Dzieci do szkoły :)

W mojej małej pracowni przygotowania do szkoły też trwają... 
na początek ozdobiłam dwa komplety kredek i ołówki.

Dla dziewczynki w wydaniu różanym:






A dla chłopca w wydaniu morskim:










Reszta przygotowań w trakcie. Jak coś wymodzę, to na pewno Wam pokażę. :)

A tymczasem zapraszam na muzyczny akcent. Jesienny... i całkiem po mojemu.


 Dzięki za odwiedziny. Trzymajcie się ciepło. 
Do następnego razu.

Brak komentarzy: