czwartek, 27 sierpnia 2015

Kwiaty we włosach ...na kredkach i na rysunkach

Dziś będzie kolorowo i bardzo dziewczęco. Poczyniłam dwie opaski na włosy dla mniejszej i dla większej dziewczynki.


Opaski różnią się podstawą...
 dla mniejszej Dziewczynki przygotowałam opaskę bawełnianą, 
na tyle szeroką, by w jesienne chłody osłonić uszy przed wiatrem:







Większa Dziewczynka, na przykład taka jak moja Córcia nosi kwiaty na opasce wąskiej, kauczukowej:


Wokół kwiatka plączą się kolorowe sznureczki z koralikami:


 A tak opaska z tęczowym kwiatem wygląda na głowie mojej Modelki:


W poprzednim poście pokazywałam Wam różane kredki, dzisiaj pokażę kolejne, tym razem grubsze, szkolne kredki mojej Julki, która zapragnęła mieć takie dla siebie. Życzenie Córki zostało spełnione w moment i tak oto Jej kredki zostały ubrane w róże:




Julka nie mogła się doczekać momentu, gdy zabierze kredki do siebie,
jak sroczka czekała, aż skończę robić zdjęcia:


Kredki są wylakierowane na wysoki połysk, 
przy czym nie ślizgają się w dłoni przy kolorowaniu


Od wczoraj powstało sporo prac rysunkowych, obstawiam, że dzisiaj będzie kontynuacja szalonej różanej twórczości... Różanej tym bardziej, że ostatnio czytamy "Tajemniczy Ogród", więc większość prac jest w tematyce książki :)

Na dzisiaj to wszystko, co chciałam Wam pokazać.
Resztę prac będę fotografować jakoś bliżej weekendu, 
wtedy pewnie też coś nowego wrzucę na bloga.

Dziś nie mogło być inaczej :)


Dzięki za odwiedziny. Do następnego napisania.

Brak komentarzy: