poniedziałek, 16 listopada 2015

Sezon świąteczny rusza

Do świąt jeszcze daleko, ale u mnie w pracowni coraz więcej się dzieje w tym temacie. Przygotowania trwają dość długo, więc trzeba wcześniej ruszyć do pracy. Pierwsze zawieszki już czekają na swoich nowych właścicieli. Może i Wy macie ochotę zawiesić takie ozdoby w swoich domach. Dajcie koniecznie znać. 
Z poprzedniego roku zostało mi kilka drewnianych zawieszek, za których ozdabianie z przyjemnością się zabrałam. Najpierw koncepcja, potem fragmenty serwetek, farby akrylowe, pasta strukturalna zamiast śniegu, trochę kleju brokatowego i sporo lakieru z połyskiem. Na koniec wstążki atłasowe i zawieszki gotowe. 

Pierwsza zawieszka ma kształt bombki i zrobiłam ją w stylu vintage:







 druga zawieszka jest w kształcie gwiazdki z moim ulubionym motywem, oczywiście na wysoki połysk :)




Kolejna zawieszka ma kształt śnieżynki, z delikatną błękitną krateczką i aniołkiem pośrodku:






 W czerwieniach i różach powstała cała seria - dzwonki, śnieżynka i świeczka:












Kolejny dzwonek w błękitach i turkusach już znalazł swoją właścicielkę... 
moja Julka nie wypuści go z rąk.












Jeszcze małe serduszko z aniołkami :








Oprócz zawieszek zrobiłam jeszcze dwa stojaki na bombki w kształcie choinek:









Przy okazji pokażę też bombkę akrylową wypełnioną piórkami w kolorze białym, turkusowym i niebieskim. Proste i łatwe wykonanie, a efekt prześliczny i delikatny. :)







Ostatnie dwie zawieszki na choinkę zrobiłam z wikliny papierowej, pomalowanej na szaro:

 w beżach, z naturalnymi osłonkami nasion zebranymi w czasie jesiennych spacerów
i z piórkami i kwiatkiem wykonanym techniką kanzashi:


W następnych postach pokażę kolejne zawieszki, które już czekają na odrobinę słońca i sesję zdjęciową. 

A tymczasem trochę muzyki:


 Dzięki za odwiedziny. Do następnego razu.


Brak komentarzy: