wtorek, 8 grudnia 2015

Kiermaszowe nowości

Kolejny post w grudniu nie będzie się różnił zawartością od pozostałych z serii świątecznych. Tym razem jednak będzie sporo drobiazgów przygotowanych na szkolne i zuchowe kiermasze świąteczne.
Fotograficzny skrót na początek i później rozwinięcie tematu :)





Jak co roku, w szkole, organizowany jest kiermasz, na który z przyjemnością szykujemy kilka drobiazgów. Część tych drobiazgów już pokazywałam w poprzednich postach, a dzisiaj pokażę jeszcze kilka nowych rzeczy.
  Z bibuły marszczonej poczyniłam bombeczki, robione na wzór wikliny papierowej, dodatkowo ozdobione cekinami i kokardkami z wstążki satynowej przez moją Julinę. Postawiłam w tym roku na zdecydowane i intensywne kolory, bo takie najbardziej podobają się Dzieciakom :).
















Standardowo na stoisku pojawią się ozdabiane świąteczne mydełka:










I jeszcze raz mydełka, tym razem zapakowane w ozdobne "cukierki":










Pojawią się też ręcznie robione przez moją Córcię kartki świąteczne:


Przygotowałam również kilka serduszek z wikliny papierowej:


Na kiermasz zuchowy dla odmiany przygotowałam wstępnie ptaszki z materiału, które zdolne zuchy miały wypełnić watą i zszyć do końca na zbiórce, ale o tym napiszę w następnym poście.
Teraz postaram się znaleźć natchnienie do upieczenia pierniczków :)

Tymczasem trochę muzyki dla dobrego samopoczucia:


Dzięki za odwiedziny. Do następnego razu.


Brak komentarzy: