niedziela, 20 grudnia 2015

Nadal w klimacie Świąt

Klimat świąteczny zagościł również w moim domu. Z tych samych powodów, co w zeszłym roku nie postawiliśmy w domu żywej choinki. Za to udekorowaliśmy dom świątecznie i po swojemu. Kilka z tych dekoracji sfotografowałam i dzisiaj Wam pokażę, może coś Was zainspiruje :)
Na środku stołu umościła się szyszkowa dama w bieli i czerwieni:







Na zewnętrznych drzwiach zawisł wieniec ze zbieranych jesienią bluszczowych gałązek bielonych farbą akrylową z  dodatkami różnego rodzaju:





W domu pojawiły się też inne dekoracje.
 Ceramiczny domek ze świeczką w środku umieściłam w wielkiej szklanej kuli obok zielonych gałązek.


Ptaszynkowe gałązki już pokazywałam na blogu:


Zrobiłam też zieloną choineczkę z czerwonymi i złotymi  dodatkami:


 Wysłałam już własnoręcznie zrobione kartki do rodziny i znajomych:









No i w końcu upiekłam pierniczki :)  
Poniżej na blaszce przygotowane do pieczenia :)


Tutaj upieczone, stygnące na blacie... jeszcze nie wszystkie wyszły z pieca:)


I na koniec udekorowane lukrem, jak widać w ilości dość sporej... 








Tym słodkim akcentem chciałam zakończyć, ale oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie zaproponowała odrobiny muzyki :)


Dzięki za odwiedziny. Trzymajcie się cieplutko i do następnego razu.

Brak komentarzy: