piątek, 22 stycznia 2016

Dzień Babci i Dziadka

Babcia i Dziadek to najlepsze instytucje na świecie, więc w tym szczególnym dla nich dniu składamy Im najlepsze życzenia. Dzisiaj zrobię to słowami mojej Córki, która sama ułożyła rymowane życzenia dla Dziadków:

"Drodzy Dziadkowie!
Z okazji Waszego  Święta chciałabym złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia:

Zdrowia, szczęścia i słodyczy,
Wam z serduszka Julka życzy.
Miłości, radości, spełnienia marzeń
I w życiu szczęśliwym przemiłych zdarzeń.
Dużo przyjaciół, dalekich podróży,
Niech tylko Babcia Dziadka nie wkurzy,
A Dziadek Babci też nie zdenerwuje,
Bo Babcia Dziadkowi sweterek spruje
I zamiast jechać w podróż daleką
Co rano wnuczce będziecie grzać mleko."

Do życzeń dołożyłabym jeszcze drobny prezent. W tym roku wymyśliłam sobie, że będzie to etui na okulary w wyjątkowym wydaniu:


Dla Babci wybrałam fiołki i motylka


na wieczku pojawił się też napis: "Kochanej Babci"


Na spodzie pojawiła się moja ulubiona lawendowa krateczka:



Całość oczywiście wylakierowane na wysoki połysk:)

Na Dziadkowym etui pojawił się bardziej męski motyw, a przynajmniej mniej kobiecy:)


Na wieczku znalazły się drewniane serduszka i  napis "Kochanemu Dziadkowi", 
całość wylakierowana na wysoki połysk, jak to u mnie :)


I jeszcze etui w komplecie dla Obojga:


Jeszcze raz Wszystkiego Dobrego dla wszystkich Babć i Dziadków. 
Dużo zdrowia, siły i energii, przynajmniej tyle, ile ma ta przesympatyczna staruszka:


Dzięki za odwiedziny. Do następnego razu.


Brak komentarzy: