piątek, 15 stycznia 2016

Wstążki we włosach...

Na życzenie ( kolejne życzenie! ) mojej Córki usiadłam do stworzenia nowych opasek na włosy. Tym razem na opaskach-gumkach znalazły się czarne kwiaty - róż odchodzi w zapomnienie, ulubionym kolorem staje się czarny... taka chyba jest kolej rzeczy przy dorastaniu :) Całe szczęście, że naj-naj-ulubieńszym kolorem wciąż jest turkus. 
Czarne kwiaty na opasce postanowiłam rozjaśnić odrobinę srebrem -  szare pręciki kwiatów i srebrne atłasowe listki dodały kompozycji elegancji i przestrzeni:


Nie musiałam Julki długo prosić o pozowanie do zdjęć w tej opasce. Tym razem chętnie współpracowała, choć miała tylko kilka chwil przed wyjściem do szkoły :)




Oczywiście nie poprzestałam na jednej opasce. Rozkładając cały zestaw wstążek staram się efektywnie wykorzystać czas i  tym razem, jednego wieczora, udało mi się zrobić cztery opaski.
Dwie nakrapiane opaski szaro-różowe i różowe-szare :)






Ostatnia opaska, trochę bardziej pracochłonna... złożona z trzech serduszek filcowych wyszywanych koralikami na opasce koronkowej, w bieli i szarościach:



To już wszystkie opaski na dzisiaj, następne pewnie pokażę po weekendzie, jeśli tylko uda mi się oderwać od koralików, które dzisiaj dostarczył kurier :)


białe, szare i grafitowe...


zielone, groszkowe i seledynowe...


ciemnofioletowe...


wrzosowe, fioletowe i lawendowe...


ecru, beżowe i herbaciane...


pomarańczowe, malinowe i ceglane...


i oczywiście morskie i turkusowe...które się pięknie skomponują z rzemykami w tych samych kolorach :)


Już się nie mogę doczekać, co z tego wszystkiego wyjdzie.

A tymczasem chwila zmysłowego relaksu:


Dzięki za odwiedziny. Do następnego razu.
Spokojnego weekendu.










Brak komentarzy: