poniedziałek, 11 stycznia 2016

W Nowym Roku...

...zaczynam od serdecznych życzeń dla wszystkich Odwiedzających to moje miejsce w sieci - wszystkiego dobrego, wielu kreatywnych pomysłów, radości z tworzenia i wielu kolorowych chwil na co dzień Wam i sobie życzę.
A skoro o kolorach, to dzisiaj będzie o koralikach i bransoletkach, które poczyniłam jeszcze przed Świętami dla dwóch przemiłych dziewczyn, którym tego koloru właśnie było potrzeba. Miłego oglądania...


Bordowa  bransoletka HOPE to plecione rzemyki w różnych grubościach połączone z koralikami na dobranym kolorystycznie sznurku. 



 Pomarańczowa bransoletka to zastrzyk energii, nie sposób przejść obok niej obojętnie. Gdy założyłam ją na nadgarstek nie mogłam oczu oderwać.
 To taki rzemykowo- skórzano-koralikowy przyciągacz uwagi. :)


 Cztery kolejne bransoletki zrobiłam z koralików szklanych łączonych ze sobą na dwa sposoby na łańcuszku srebrnym. Celowo wybierałam kolory zdecydowane i energetyczne. Tylko takie dodają energii przy szaroburej pogodzie i nie najlepszym humorze. Mam nadzieję, że dziewczyny czerpią z tych kolorów energię i siłę. :)


A tymczasem na wieczorne granie proponuję spotkanie z kimś wyjątkowym.
Nie mogło zresztą być inaczej...


Dziękuję za dzisiejsze odwiedziny, Zapraszam na kolejne spotkanie.
Do następnego razu.    


Brak komentarzy: