środa, 20 stycznia 2016

Dziewczyńskie tematy

Kilka nowych rzeczy poczyniłam w ostatnich dniach, głównie na zamówienie mniejszych i większych Koleżanek, ale nie spodziewajcie się czegoś odkrywczego... nadal pozostaję w temacie bransoletek i opasek :)
Właściwie opaski, bo dzisiaj tylko jedna... biała, sutaszowa opaska robiona z myślą o I Komunii Św., albo innych wyjątkowych uroczystościach, na których nie może zabraknąć eleganckiej ozdoby na włosy.


Opaskę zrobiłam na białej gumce do włosów. Ozdobny motyw to białe i srebrne koraliki obszyte białym sznureczkiem sutaszowym oraz trzy szkiełka, ładnie odbijające światło.




Opaskę już pokazałam. Teraz jestem ciekawa Waszej opinii - czy taki sposób ozdobienia włosów Małej "Komunistki" Wam się podoba, czy raczej wolicie tradycyjne wianki? Gdyby jednak zamienić gumkę na malutki grzebyk, można by ozdobny motyw wykorzystać do upięcia fantazyjnego koka na przykład na ślubie... ot, taki luźny pomysł :)


Po białej opasce czas pokazać ciemne bransoletki. Dwie pierwsze są wykonane z siatki jubilerskiej i drobniutkich czarnych koralików. 



Kolejna bransoletka to specjalne zamówienie Kasi. Sama sobie wymyśliła kształt i dobrała dodatki.
Ja tylko poskładałam wszystko w całość, jak rzemieślnik:









Prawda, że śliczna?

Na koniec jeszcze jedna bransoletka z mnóstwem koralików wyglądających jak winogrona.
Jest pełniejsza i na nadgarstku prezentuje się całkiem nieźle .








To wszystko na dzisiaj, jutro postaram się wpaść tutaj z kolejną porcją mojego rękodzieła:)

Dzięki za odwiedziny. Do następnego razu.

Brak komentarzy: