piątek, 8 czerwca 2018

Szkatułka z zapytaniem

Na specjalne zamówienie, przy skromnych wytycznych miłej pani poczyniłam malutką szkatułkę, białą, delikatną... ze śliczną malinową różą 


a w środku zgodnie z zamówieniem umieściłam takie oto  pytanie:



Szkatułka, taka zwykła, a jednocześnie z misją do wykonania, 
na szczęście z misją zakończoną sukcesem. :)  

I jeszcze kilka zdjęć z bliska


śliczny papier ryżowy świetnie zgrał mi się z przeznaczeniem szkatułki


obok koloru białego pojawił się pudrowy róż, który jest kolorem przewodnim uroczystości zaślubin


dopełnieniem delikatnych róż stały się perełki 3D, które nałożyłam tylko z prawej strony róży... jest bogato, ale bez przepychu.
Umiar  i delikatność jest tutaj wskazana :)






To jeszcze nie koniec w temacie Tych zaślubin, wrócę do tematu pod koniec wakacji, wtedy pokażę jeszcze dwie poczynione rzeczy, które będą miały swoje misje do wykonania.

A tymczasem dziękuję za dzisiejsze odwiedziny.

Miło mi będzie, jeśli zechcesz zostawić ślad swojej obecności w postaci komentarza pod postem.

Do następnego razu.



Brak komentarzy: