czwartek, 31 maja 2018

Opaski komunijne - 2018

Ostatni tegoroczny post w temacie Komunijnym - dzisiaj krótko o opaskach, które poczyniłam dla Ewy. Pierwsza opaska jest  biała i  w komplecie z ozdobą na rękę - zestaw na Biały Tydzień, gdy znudzi się wianek. 



Komplet w całości wykonany z wstążki atłasowej, pręcików do kwiatów i szklanego oczka w kształcie serca.




I jeszcze zdjęcia zestawu na mojej modelce


Druga opaska jest zrobiona z foamiranu i jest opaską na co dzień... albo od święta...w zależności od humoru,  w różowym, ulubionym kolorze Ewy z zielonymi dodatkami






Tyle na dzisiaj ode mnie. 

Zmykam do mojej minipracowni - złapałam wenę,
nie chcę żeby uciekła za szybko.

Miłego długiego weekendu!


1 komentarz:

ToiOwo pisze...

Ale piękne:) szkoda że nie idę do komuni ;)dziewczynki zapewne czują się wyjątkowo