wtorek, 29 maja 2018

Komunijne kartki

W tym roku niewiele zrobiłam rzeczy na Komunię, zaledwie kilka drobiazgów. Dziś pokażę czeko - toffifee - kartkę i dwie kartki z życzeniami . Zdjęć dużo, więc zapraszam...


Na początek duży czekoladownik, a właściwie toffifee-kartka komunijna


Prosta i przyjemna w wykonaniu, w kolorach bieli i złota


Zielony akcent stanowią ręcznie wykonane kwiaty z foamiranu oraz dodatki pasmanteryjne


Kartka jest dość duża, ale o tym akurat decyduje pyszna zawartość :)






Kolejne dwie kartki są mniejszego formatu... 
dla odmiany wybrałam kwadratową formę, ale kolorystyka również utrzymana w bieli i złocie


W środku życzenia i standardowo miejsce na kopertkę i bilety NBP :)


Kartki są płaskie, żeby można je było zmieścić w kopercie,
którą również delikatnie ozdobiłam 


Na kartce dodałam tylko malutkie kwiatuszki z foamiranu... żeby nie było mdło.


Dla dziewczynki oczywiście trochę wycinanek i świecidełek


Ostatnie kartka jest dla Ewuni... z większym kielichem i kwiatem z foamiranu



z zielonym dodatkiem, który mocno ożywił kartkę




Z boku wkleiłam satynową wstążkę... kartkę można zawiązać na kokardę.




Ciekawa jestem, co myślicie o takiej formie kartek komunijnych.
Wpiszcie proszę swoje opinie w komentarzach. 
Z przyjemnością się z nimi zapoznam.

Dzięki za dzisiejsze odwiedziny. 
Do następnego razu.


2 komentarze:

Anna Monka pisze...

Fajne :) Szczególnie kolory, kompozycja przykuły moja uwagę :)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję :)