poniedziałek, 28 maja 2018

W szafie... na wieszaku...

Zainspirowana pracami jednej zdolnej osóbki poczyniłam niedawno i okazjonalnie komplet wieszaków dla mojej serdecznej Koleżanki. Komplet był uzupełnieniem właściwego prezentu. Jubilatka nie życzyła sobie kwiatów, więc w roli bukietu wystąpiły wieszaki :)



 Wszystkie wieszaki zostały pomalowane na biało i delikatnie przetarte, żeby wyglądały na ruszone zębem czasu


 Każdy wieszak otrzymał swój napis oraz kilka bukiecików różanych










Każdy wieszak dostał swoją czerwoną kokardkę



A dlaczego 5 wieszaków, ano dlatego, że po jednym na każdą dekadę życia Jubilatki. :)



Do tego oczywiście kartka w ulubionej czerwieni z życzeniami


a w środku bon na fantastyczny weekend w górach od całej Ekipy Przyjaciół :)


Inspirację zaczerpnęłam stąd . Polecam serdecznie obejrzenie jeszcze innych filmów instruktażowych z tej strony. Można się wiele nauczyć, a komentarze do kolejnych etapów prac są bezbłędne. :)

A na koniec świeżutki "Początek":



"Mamy to... gites!"
:)
Miłego i spokojnego tygodnia życzę wszystkim Odwiedzającym.



2 komentarze:

ToiOwo pisze...

Śliczne te wieszaczki :)
Moje czekają na swoją kolej.Pozdrawiam

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję :) Teraz ja czekam z niecierpliwością na efekty Twojej pracy:) Pozdrawiam.