środa, 13 czerwca 2018

Zakładki do książek z ptaszynami

Wiem, wiem... za kilka dni koniec roku szkolnego, a ja wyskakuję z zakładkami do książek. Ale ja nadal twierdzę, że czytać można zawsze i wszędzie, nawet na wakacjach, a może właśnie najwięcej na wakacjach. Może komuś przyda się zakładka do książki... zapraszam :)




Na zakładkach testowałam moje nowe farby kredowe, w kolorze brudnego różu i przygaszonej mięty.
Prawda, że śliczne?


Ptaszyny to transfer papieru, który długo leżał w teczce i czekał na swoją chwilę, 
a teraz zdał egzamin znakomicie





Zakładki wylakierowałam i ozdobiłam perełkami w płynie - czarnymi na różowej, i błękitnymi na miętowej zakładce





Na zbliżeniach widać, że ptaszyny zostały potraktowane szklącym lakierem 3D.
Bardzo przydatne medium - powstaje efekt trójwymiarowości, a praca nabiera fajnego charakteru.


Obowiązkowo dołączyłam wstążeczki oczywiście w grochy, bo takie lubię najbardziej


Na koniec jeszcze kilka fajnych nutek


Dziękuję za dzisiejsze odwiedziny.
Do następnego razu.
Pozdrawiam.





3 komentarze:

Mięta pisze...

Bardzo ładne zakładki :)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję i pozdrawiam :)

Kufer inspiracji pisze...

Śliczne są :)