piątek, 18 stycznia 2019

Kuferek na skarby

Dostałam kolejne zadanie na wykonanie kuferka dla czterolatki. Dziewczynka kocha misie, więc wybór serwetki był oczywisty. Postawiłam znowu na kolor różowy, ale tym razem pobawiłam się w cieniowanie i szablony z kokardkami. Zapraszam do oglądania.




Na pewno znacie już ten motyw, ja tym razem pokusiłam się o domalowanie trawy i dużej ilości kwiatków. Jestem bardzo z nich dumna :)



W środku wkleiłam misia i życzenia dla  Oliwki


Na bokach i z tyłu kuferka, na cieniowanym tle zrobiłam mnóstwo szablonowych kokardek




z przodu dodałam tylko dwie kokardki, żeby skupić uwagę na plakietce i na napisie


Skrzyneczka z misiakami jest przesłodka i kolorowa, bardzo dziecięca. Mam nadzieję, że o to właśnie chodziło i że małej Oliwii spodobał się taki prezent.


Dziękuję, że znajdujecie czas, żeby odwiedzić mojego bloga.

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze :)

Pozdrawiam

Jola



Brak komentarzy: