wtorek, 8 stycznia 2019

Szkatułka dla piosenkarki

Poproszono mnie o przygotowanie szkatułki dla nastolatki, która bardzo lubi śpiewać. Szkatułka była prezentem pod choinkę, ale miała być też całoroczną dekoracją pokoju Julii, więc odpadały motywy bożonarodzeniowe. Postanowiłam wykorzystać śliczny papier ryżowy i tylko zaakcentować hobby dziewczyny. 



Szkatułka miała mieć również zastosowanie praktyczne i mieścić w sobie skarby nastolatki, więc po konsultacji postawiłyśmy na dużą skrzynkę 24 x 24 cm. Można w niej przechowywać nie tylko kosmetyki, ale również listy, pamiątki i inne ważne przedmioty.


Papier ryżowy jest sam w sobie uroczy, więc poza podcieniowaniem brzegów listów i kopert nic więcej nie działałam


Środek również ozdobiłam kilkoma listami i kopertami, mosiężnymi kluczykami oraz transferem podkreślającym muzyczne zainteresowania obdarowanej, ale najważniejsze były życzenia od Mamy


Dół szkatułki pomalowałam dwoma odcieniami różu i przetarłam białą farbą, dzięki temu uzyskałam przestrzenny kolor ładnie współgrający z pastelową górą.





Z tego, co wiem, Julia była zadowolona z prezentu, a przecież to jest najważniejsze.
Przyjemność, jaką czerpię z tej zabawy w decoupage i scrapbooking, jest ogromna, ale świadomość, że komuś się podobają się moje poczynania uskrzydla i powoduje, że w głowie pojawia się kolejna paczka pomysłów do zrealizowania. Poddaję się tej chęci  do działania bez zastanowienia. Robię to, co lubię i już.Teraz jeszcze przez jakiś czas będę wrzucała zdjęcia rzeczy, które poczyniłam w listopadzie i grudniu. Dużo tego jeszcze zostało, więc pomalutku będę się tym z Wami dzieliła.

A za dzisiejsze odwiedziny bardzo dziękuję i zapraszam do czytania kolejnych postów.

Pozdrawiam

Jola


Brak komentarzy: