wtorek, 15 stycznia 2019

Szkatułka dla Pauliny

Kolejna moja praca w błękitach. Bardzo lubię wszelkie odcienie tego koloru, od morskiego i turkusu, aż po granat. Takie uzależnienie, z którym czasem próbuję (bezskutecznie) walczyć. Dzisiaj duża kwadratowa szkatułka z zapięciem zrobiona dla 18-letniej młodej damy. Duża i romantyczna, bo musi pomieścić  podstawowe kosmetyki. Zapraszam do oglądania


Dół pomalowałam kilkoma odcieniami niebieskiego, nie mieszając ich dokładnie, chodziło mi o uzyskanie wielowymiarowości... chyba się udało. Na koniec przetarłam wszystko białą farbą  (metoda suchego pędzla)


 Środek również pomalowałam, wieczko ozdobiłam papierem ryżowym w motyle i domalowałam tło, dodałam życzenia. Dodatkową ozdobę stanowi metalowy motyl w kolorze miedzianym.


Górna część szkatułki to papier ryżowy z romantycznymi motylami, podmalowany i podcieniowany. Na dodatkowej plakietce umieściłam napis i przykleiłam ją na przodzie pudełka.


Ciekawa jestem jak Wam się podoba taka romantyczna szkatułka na drobiazgi. Dajcie znać w komentarzach.

Dzięki za odwiedziny.

Pozdrawiam

Jola

Brak komentarzy: