czwartek, 24 stycznia 2019

Z głową w chmurach

Dostałam zamówienie na skrzyneczkę dla młodej damy. Wytyczne były wyjątkowe - szkatułka dla dziewczynki, która chodzi z głową w chmurach... pięknie, ale jak to ubrać w pudełko?  Sama byłam ciekawa efektu końcowego. Poszperałam w necie, znalazłam kilka obrazków na pinterest.com, które wpasowały mi się w koncept. Po akceptacji pani, która zamówiła szkatułkę dla Mai, zabrałam się do pracy. A efekt... zobaczcie sami:



Postawiłam na błękity i biele, kolory nieba i chmur, cieniowania zrobiłam w oliwkowych zieleniach





W środku urodzinowe życzenia dla Mai od cioci i wujka


na przodzie szkatułki wkleiłam drewniane białe literki - teraz wiadomo, do kogo należy pudełko


Bardzo się cieszę, że dostałam takie zamówienie, zrobienie tej szkatułki sprawiło mi wyjątkową radość. Tym bardziej, gdy okazało się, że dziewczynka z pudełka jest podobna do obdarowanej Mai.
Wyjątkowy przypadek. :)


Na dzisiaj tyle ode mnie, dzięki za odwiedziny.

Pozdrawiam
Jola



2 komentarze:

Anna Monka pisze...

Świetne podejście do tematu. Bardzo udane pudełko 🙂

Ewelina Nowak pisze...

śliczne pudełko - pozdrawiam